Slut, 2009-12-18

Nu är min USA-resa i stort sett slut. Om några timmar (kl. 11) ska jag sätta mig på en buss ner till L.A. imorgon bitti kommer jag vara framme och då ska jag försöka ta mig till flygplatsen på något sätt. Vid femtiden går jag på planet som ska ta mig till Amsterdam och vid femtiden på söndag eftermiddag kommer jag att träffa min familj på Arlanda igen. Det är en obeskrivlig känsla det här; att hela resan nästan är över, att jag kommer träffa er alla så snart. Jag kommer att skriva blogginlägg på planet, men jag kan inte uppdatera förrän på söndag kväll eftersom att jag inte har tillgång till internet förrän då. Men den som väntar på något gott:P

 

Jag, Elin och Linda var och köpte de sista julklapparna i dag. Eller ja, typ de sista. Gick runt i en galleria och hade det trevligt. Sedan har jag och Elin haft lite sånguppträdanden här hemma, precis som på den gamla goda tiden. Vi saknar Ragnhild! Och idag var det julkul som vi missadeL Vi har också upptäckt att Elin ser ut att vara nästan lika lång som mig:O Har jag krympt eller är det hon som har växt?! Får se vad ni säger när jag kommer hem. Nej, nu ska jag försöka stänga väskorna och väga dem. Låt oss hoppas att de har gått upp mindre än vad jag och Elin har gjort här;) Ses om två dagar!

 

Puss och kraaaam<3


Kommentarer
Postat av: The Old cat

Riktigt fin resa - och hoppa i en taxi i LA till LAX. Hoppas ryggen inte blir knäckt och inte armarna heller. Mer än två kilo, men du behöver ju inte köra sjukgymnastik med väskorna.Hälsa Elin och familjen - God Jul o Gott Nytt År från oss. See You - longing!!! Puss <3

2009-12-19 @ 01:14:43
Postat av: CARRO

Johanna Johanna ! :D Fick precis ett mejl av Maggie, kolla min mejl. JA våra USA resor kommer man sakna. Men det är är inte ett slut utan en början - för nu tar vi oss an nya äventyr! Här kommer vi världen! haha :D God Jul på dig snygging, ses snart ;)

2009-12-20 @ 11:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0