Lyxresan, 2009-12-19

Nu känner jag helt plötsligt. Inte att jag vill komma hem, inte att jag vill stanna kvar, utan att jag vill stanna på det här planet mycket längre än de tio timmar flygturen tar. Först var jag irriterad på KLM som jag reser med. de var otrooooligt (med Lisen-röst) dåligt organiserade när vi skulle boarda. Först var de sena igång och sedan tog det evigheter för att all personal bara skickade runt personer till olika köer och sa att olika rader skulle boarda och alla resenärer blev irriterade. Allt det är dock bortglömt nu för när jag gick på planet sa de att jag hade fått byta plats. Okej, tänkte jag. Det spelar ju ingen roll för mig var jag sitter, jag är anpassningsbar. Men när jag går mitt min plats komer jag in i första klass-avdelningen. Eller detheter kanske World Business Class eller nåt sånt, men hur som helst. Jag fick en fåtölj där ryggstöd och sits och fotstöd går att ställa in så att jag kan ligga ner, sitta bakåtlutad, sitta rakt etc. Dessutom finns det massage inbyggt och en liten bricka och TV i varsitt armstöd. I TVn finns massa filmer, musik och spel, så jag har tittat på The Proposal med Sandra Bullock. Har velat se den jättelänge och den var väldigt bra. Maten och servicen ska vi inte tala om. Tog ett liten glas champange för att fira platsen, och fick frukt och färskpressad apelsinjuice och nåt som liknar kräftor och nåt som liknar oxfilé och en massa annat. En flygvärd är ständigt här och passar upp på mig. FANTASTISKT! Synd att jag måste sova på planet nu när jag har så mycket saker att göra.




Kan det ha varit armbandet jag fick som gav mig tur på resan?


Min lilla TV-skärm.


Förrätten!


Efterrätten!



Frukosten:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0