Lunch i solen, 2009-12-17

I förmiddags åkte jag, Elin och Linda till ett naturreservat och satte oss på en bänk. Solen har tittat fram igen och det så varmt att man svettades och nog till och med fick lite färg i ansiktet. Vi hade utsikt över en liten sjö och skogar och berg, och på promenadvägen framför oss sprang/gick det förbi en massa människor som vi kunde studera. Vi åt lite frukt och mackor och hade det allmänt bra.

 

Sedan åkte vi hem och jag började packa. Elin som är städgalen får panik för att det är så stökigt i hennes rum nu men det kan inte hjälpas. Det är svårt att ha hela sitt liv nerpackat i två väskor. Hur som helst fick jag ner i stort sett allting, men jag ska köpa lite fler saker imorgon och risken för att jag får övervikt är påtaglig. Men det blir väl till att slänga några av Katarinas julklappar då så ska det säkert gå bra;)

 

På kvällen gick jag och Elin ner till Linda för att ha lite vin/kex/ost-kväll. Var väldigt mysigt även om det inte blev så mycket vindrickande. Kvällen spårade dock på andra vis; vänta bara tills du får höra det här Elin M! Hur som helst, det blev en bra sista kväll i San Francisco. Imorgon är det slut…



Utsikten pappa!


Linda och jag:)


Kommentarer
Postat av: Bullen

GUD! Är det bara jag eller var inte hon AS lik Tina!?

2009-12-19 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0