Finally, 2009-12-10

Det regnar i Santa Barbara. Jag som hade tänkt ligga lite i solen och steka de sista dagarna för att bli brun och fin, men jag antar att jag får nöja mig med att bara vara fin. Idag blev jag bjuden på lunch av en tjej från El Salvador som heter Frida och har varit i min Sustainability-grupp. Vi tyckte att det var dags att göra det innan jag åker hem och det var jättetrevligt. Verkligen en supermysig tjej och vi hade väldigt roligt. Gott var det också. Sedan åkte vi tillsammans till skolan där vi lyssnade på när alla andra grupper hade sin final presentation. Vi hade ju vår förra veckan och kunde därför bara sitta och lyssna. Efter två timmar var skolan slut på riktigt och jag gick och skrev ut min bussbiljett till San Fransisco och köpte en collegetröja. Var ju tvungen att ha en äkta. Sedan gick jag från Santa Barbara City College för sista gången, som student i alla fall.

 

Vi hade tänkt festa lite ikväll men jag har ont i hela kroppen av någon anledning, är nog det där viruset jag har i kroppen. Därför beställde vi hem pizza, jag och Carro låg och flummade lite och sedan gick vi och hyrde en film och köpte Ben & Jerry’s-glass.


Haha, vi var lite uttråkade så jag och Carro klädde ut oss lite när vi skulle gå till 7eleven och handla!




Kommentarer
Postat av: Monia

Åh johanna jag önskar alltid att jag hade ett par glasögon som dina när jag sitter på jobbet å tvingas kolla på Diseny channel haha:P

2009-12-12 @ 12:57:03
URL: http://moniiia.blogg.se/
Postat av: The Old cat

Sköt om dig och säkra kroppen så den blir pigg. Trevlig resa till SF och snart heeemmmm =D

2009-12-12 @ 18:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0